ייעוץ עם רופאים מומחים, טיפולים ובדיקות במדיקל השרון – בהסדר עם ביטוחי בריאות פרטיים וקולקטיביים

דעו את זכויותיכם – והזמינו תור מהיר לייעוץ עם מומחה !!!

 

ביטוחי בריאות פרטיים נחלקים לביטוחים במסגרת השב"ן ( שרותי בריאות נוספים) של קופות החולים, וביטוחי בריאות בחברות ביטוח, המבוצעים באופן פרטי או במסגרת מקום העבודה או הארגון.

 חברות הביטוח, מציעים מגוון רב של מוצרים וכיסויים בתחום הבריאות, כולל האפשרות להתייעצות עם רופא מומחה, בדיקות אבחנתיות , טיפולים רפואיים וטיפולים משלימים ועוד.

 לרוב, ניתן לממש זכויות אלו, במודל של החזר, דהיינו תשלום לנותן השרות ( רופא או מכון), וקבלת החזר בחברת הביטוח, בכפוף לתקנון הפוליסה.

 למדיקל השרון, הסדרים עם חברות הביטוח ועם קולקטיבים וארגוני עובדים וגמלאים, כגון חברת חשמל, גמלאי תעשייה אווירית, גמלאי צה"ל, בנקים ועוד.

 

ייעוץ עם רופא מומחה שבהסדר עם ביטוח הבריאות שלך : במדיקל השרון עשרות רופאים במגוון תחומים, מהבכירים בישראל, פרופסורים, מנהלי מחלקות ורופאים בכירים.

בדיקות אבחנתיות : במדיקל השרון ניתן לבצע בדיקות אולטרסאונד ופענוח תוך 48 שעות , ע"י רדיולוג מומחה. במידה וברשותך הפניה לבדיקה, סבירות גבוהה שתהנה מהחזר כספי של כ 80%-100% מהתשלום לבדיקה. בכפוף לתנאי הפוליסה ואישור הגורם המבטח.

טיפול במרפאת כאב : במדיקל השרון, רופאים בכירים לייעוץ ומגוון טיפולים. קיימת אפשרות להשתתפות פוליסת הביטוח שברשותך, בייעוץ והטיפולים במרפאת הכאב.

מדיקל השרון

למידע נוסף וזימון תור, נא להתקשר לטל' 09-790-9000

ituran_refue